4 תשובות
שואל השאלה:
אני לא מצליחה לבטל את ההזמנה כי הזמנתי את זה אתמול
אנונימית
תדברי איתם בצאט של השירות לקוחות.
הם תמיד מעמיסים עוד עמלות בנוסף ל17% ככה שאת לא יכולה לדעת בוודאות כמה תשלמי אלא אם את מזמינה מאתר שמחשב לך מראש.
לפעמים זה שטויות כמו עמלת הדפסה, שמירה וכו'
לא שווה את זה פשוט תפתחי את ההזמנה
אנונימית
שואל השאלה:
הצאט שם רובוטי זה לא צאט עם נציג ואין עם מי לדבר
אנונימית
באותו הנושא: