6 תשובות
בישראל זה 100 בגלל שזה קל לזכור ובארצות הברית זה 911 בגלל אסון התאומים שקרה ב11.9.2001
שואל השאלה:
כן אבל 100 זה יותר כל ולמה זה לא בין לאומי עם אני טס לספרד ואני חייב להתקשר למשטרה ואני מתקשר 100 ולא 112
אנונימי
שואל השאלה:
אז לפני אסון התאומים מה היה המספר?
אנונימי
זה שונה בין מדינה למדינה בישראל זה 100
בארצות הברית זה 911
ובספרד בכלל זה 112
כי זה המוקד שלהם וזה המוקד שלנו
כי פה זה ישראל לא חול