5 תשובות
להמשיך הלאה הוא ילד קטן אני בטוחה שאת מהממת
אנונימית
לא כולם ככה, פשוט הוא ספציפית אהבל, אל תבזבזי את הזמן שלך על אנשים כאלה
לא לקחת ללב לא רואים דברים כאלה הרבה את צריכה להיות גאה בעצמך שיש לך אומץ לעשות את זה בתור בחורה
אני יודעת שרוב הגברים כן אוהבים את זה שעושים את הצעד הראשון פשוט נפלת על אחד אהבל אל תתרגשי ממנו
אני יודעת שרוב הגברים כן אוהבים את זה שעושים את הצעד הראשון פשוט נפלת על אחד אהבל אל תתרגשי ממנו
אנונימית
^^מחזק כל מילה שלך
כל הכבוד שניגשת מלכתחילה, לא לכולם יש את האומץ אפילו.
יש ויש, לא כולם מקבלים כן.
זה בסדר, ושזה לא ירתיע אותך מהפעם הבאה..
יש ויש, לא כולם מקבלים כן.
זה בסדר, ושזה לא ירתיע אותך מהפעם הבאה..
באותו הנושא: