6 תשובות
אוטיסטיפ הם אנשים באותה מידה כמונו רק עם קצת פאקים ובעיות משל עצמם
ההבדל שחסר להם יכולת תפקוד עם אנשים
יש ספקטרום אוטיסטי ויש דברים שיתבטאו אחרת אצל חלק מהאנשים. בעקרון יש אוטיסטים שהם ממש לא מדברים ובקושי מתקשרים, ויש אוטיסטים שמדברים ומתקשרים ואצל חלק אפילו לא שמים לב ישר שהם אוטיסטים. לאוטיסטים יש קושי להבין סימנים חברתיים כמו ציניות והבעות פנים, הם לוקחים הכל באופן מילולי. הרבה פעמים יהיה להם קושי להסתכל בעיניים של מי שהם מדברים איתו. הרבה אוטיסטים מתפקסים על תחום עניין מסויים (פינגווינים, רכבות, או כל דבר). לאוטיסטים גם קשה להתמודד עם שינויים, והם מעדיפים שגרה.
הם מבינים את העולם בצורה קצת שונה, אם נגיד את תרצי לתת חיבוק לאוטיסט הוא יכול לחשוב שאת רוצה להרביץ לו
אחד נורמלי השני אומר מול הבנות שאנחנו משחקים 16 שעות רובלוקס
הכל
אנונימית