התחברות
הרשמה
תקשיבו אני אכלתי מלא סוכריות של רוסים עכשיו אני לא מפסיקה לשלשל מה לעשות?
15 ביוני 2024, 03:31
שלשול
כאבי בטן
אוכל
2 תשובות
תאכלי צנימים ותשתי הרבה מים זה יעבור מהר, פעם אכלתי חבילת אוריאו שלמה ושלשלתי שחור
ב
בלודסקי
תאכלי לחם יבש צנימים ודברים בסגנון
L
Ly5684
באותו הנושא:
תקשיבו,אכלתי סוכריות גומי (נחשים) בערך 7,
אם אכלתי את התוספות שמעל הסופגנייה (שוקולד,סוכריות.) זה נישב שאכלתי מטוגן?????
מה יקרה לי אם אכלתי 15 סוכריות טופי?
יכול לקרות לי משהו אם בשעה אחת אכלתי איזה 10 סוכריות על מקל?
עד כמה זה נורא אם אכלתי עכשיו רבע קילו סוכריות גומי?
אכלתי היום איזה 7 סוכריות מנטה, זה מזיק או משהו?
אכלתי מלא סוכריות skittles , והלשון שלי ממש שורף ויש לי קביעות זה הגיוני?
אכלתי היום טוסט 10 סוכריות גומי קטנות כפית קוטג' פרי וארטיק אני אשמין?
אכלתי יותר מידי סוכריות
אם אני אכלתי יותר מארבעים סוכריות גומי דובונים, מה יקרה לי?
אם אכלתי כמה סוכריות של ריקולה יקרה לי משהו?