התחברות הרשמה

בנות איזה צבע לעשות פעם הבאה בלק? בא לי צבע קייצי אולי עם פנינה

14 ביוני 2024, 20:13
צבעציפורנייםלקלק ג'ל    
3 תשובות
שואל השאלה:
אני כבר פעמיים רצוף עושה פרנץ ובא לי לגוון אבל חד משמעית פרנץ זה מושלם
אנונימית
צהוב בננה
ש
שוקו קינמון
פרנץ זה הכי יפה, סליחה.
.
..~
באותו הנושא:
אני נוסעת לאילת ואני צריכה לעשות לק גל איזה צבע לק ג'ל לעשות?(לק קייצי)
איזה צבע לעשות ללק פעם הבאה?
איזה צבע הכי קייצי לציפורניים?
איזה צבע לק קייצי לעשות?
לק ג'ל..איזה צבע לעשות? שיהיה קייצי
איזה צבע קייצי לציפורניים לעשות?
בננות איזה צבע קייצי יפה ללק?
בנות איזה צבע לק ג'ל לעשות ? אני רוצה צבע קייצי
איזה צבע לעשות בלק שהוא לא חרוש או חזק מדיי משהו קייצי עדין
בנות שמתאפרות/יתאפרו שנה הבאה איזה איפור אתן שמות לבית ספר?,ומאיזה כיתה התחלתן להתאפר?
בנות אני צריכה רעיונות ללק קייצי