2 תשובות
התנדבות, בעבודה
אנונימית
יש תכנית כזאת שהכרתי בה כל כךך הרבה חברים, לתכנית קוראים ביכורים כזה, בעיקרון זה תכנית למגמות אבל יש להם סמינרים בהם ישנים יומיים בפנימייה שם ובמשך 3 ימים יוצרים משהו, תלוי במגמה, יש תיאטרון, מוזיקה ואומנות, בעיקרון זה בשביל להתנסות במגמות ולדעתי זה ממש אחלה אבל אם את/ה לא מעוניין/ת במגמות אלו אז אוליי לא יהיה לך כל כך מעניין
אנונימית
באותו הנושא: