9 תשובות
תאמת שזה יפה כמו בתמונה
לא חושב שזה יהיה יפה באצבע
לא חושב שזה יהיה יפה באצבע
אף פעם לא עושים קעקועים באצבעות
זה נחמד
קעקוע באצבע אחרי כמה חודשים מרוח לגמרי ואחרי שנה וקצת פשוט הופך למריחה אפורה
שואל השאלה:
אז איפה לעשות?
אז איפה לעשות?
אנונימית
^לדעתי כמו בתמונה
שואל השאלה:
לא יכולה כי יש שם קעקוע קטן ביד הזאת
לא יכולה כי יש שם קעקוע קטן ביד הזאת
אנונימית
בכל מקום שהוא לא האצבעות כל מקעקע שתשאלי אם הוא מקצועי ולא מעניין אותו רק כסף בחיים לא יגיד לך לעשות באצבעות ואם כן הוא יסביר לך שזה כואב מאוד ונעלם אחרי רגע
כןן מאוד
באותו הנושא: