11 תשובות
לצערי הרב הייתי מתלוננת לא מעט
תודה
Op0
קח את אחותי
הרגת אותי ^
הייתי מודה לו על הכל ומבקשת שהמשפחה שלי והחברים שלי יהיו בריאים בעזרת ה
כלום כי הוא לא קיים
שב בשקט^
^אני כבר בשקט
יופי מי שאל אותך בכלל
הוא שאל מה הייתם אומרים לו לאף אחד לא אכפת שאתה לא מאמין שיש אלוקים אין צורך שתגיב יכופר
שיימחק את החמאס וחיזבאללה