45 תשובות
כן מכיר, אם הם באותו גיל זה לא נורא, דווקא זה יותר כיף כי הם מזדהים יותר אחד עם השנייה בחיי היום יום.
שואל השאלה:
באיזה גיל?
אנונימית
מכירה זוג בני 27 שהתחתנו בגיל 19, מכירים מהילדות. ועוד זוג בני 24 שהתחתנו לא מזמן
דודה שלי ודוד שלי נולדו באותה שנה באותו חודש ובאותו יום
כן. דוד ודודה שלי התחתנו בגיל 20-20
לא התחתנו אבל אחותי וחבר שלה ביחד כבר 10 שנים
אני מכירה
14 ו14
אנונימית
מכירה
דודה שלי הכירה את בעלה בגיל 16 (גם הוא היה 16) והם ביחד מאז
היום הם כבר בני 34 והם עם 3 ילדים והיחסים שלהם טובים
סבא וסבתא שלי
^^ גם סבא וסבתא שלי
כן יש הרבא וזה הגיוני
שואל השאלה:
יותר התכוונתי בדור של היום
כי לפני 40 50 שנה דברים באמת עבדו אחרת
אנונימית
דווקא לפני 50 שנים היה נהוג יותר הפרש
ויש הפרשים שהין בסדר פעם אבל נחשבים ללא בסדר היום
אנונימי
שואל השאלה:
^ נכון
אבל היה נהוג בכללי להתחתן מוקדם לכולם
אנונימית
כן שניהם 44
כן, ההורים שלי נולדו באותה שנה יום אחרי יום
יש מלא אגב אני חושב שזה די טוב כי אז אין פער בחיים ומשדרים על אותו גל
כן,סבא וסבתא שלי הבדל של חצי שנה
חיים עד היום באושר (מכירים מגיל 18 וכמה שנים אחרי זה התחתנו והיום הם בני 73)
כן

הרוב ככה

פשוט מפורסמים אוהבים להיות מיוחדים
ההורים שלי הפרש חודש
שואל השאלה:
באיזה גיל הם התחתנו?
אנונימית
כן בטח
ההורים שלי,דודה ודוד שלי ויש עוד מלא
כן ברור
שואל השאלה:
תקשיבו קודם כל אתם עוזרים לי ממש
מי שכתבו על צעירים שזה מעכשיו אתם יכולים לכתוב גילאים?
אנונימית
סבא וסבתא שלי משני הצדדים
ההורים שלי דה
(כיום הם גרושים אבל בכל זאת)
ההורים שלי אותו גיל
לא, אבל הזוג הנשוי היחיד שאני מכירה ואני יודעת את הגילאים זה ההורים שלי והם התגרשו והיחסים בינהם נוראיים
אה והם לא באותו הגיל
ההורים שלי בהפרש של שבוע אחד מהשני
ההורים שלי באותו גיל וזה לא עובד בניהם יש משהו במה שאתה אומר
סבתא שלי גדולה מסבא בחודש והם נשואים כבר כמעט חמישים שנה
אנונימית
כן 2
שואל השאלה:
לאא אבל נגיד חברים, אחים, בני דודים, סתם מכרים...
ההורים שלכם התחתנו לפני 20 שנה מאז הרבה השתנה פה
אנונימית
כן ההורים שלי
ההורים שלי
כן בטח
כן
ההורים שלי :)
ההורים שלי ,כבר כמעט 30 שנה ביחד