7 תשובות
שואל השאלה:
היום נסעתי על קו 74 לכיוון תל אביב ועלו פקחים בתחנה או 2 תחנות אחרי התחנה הראשונה
היום נסעתי על קו 74 לכיוון תל אביב ועלו פקחים בתחנה או 2 תחנות אחרי התחנה הראשונה
אנונימי
שואל השאלה:
כמעט שכחתי לתקף, אבל אחרי שהאוטובוס התחיל לנסוע נזכרתי לתקף וככה ניצלתי
כמעט שכחתי לתקף, אבל אחרי שהאוטובוס התחיל לנסוע נזכרתי לתקף וככה ניצלתי
אנונימי
לא
ראיתי 3 פקחים בחיים שלי ואני משתמשת המון בתחבצ
ראיתי 3 פקחים בחיים שלי ואני משתמשת המון בתחבצ
לא. עלה פעם אחת
זה תלוי ממש הם תמיד עולים ברגעים הכי לא צפויים
בעבר היו עולים הרבה לפני המלחמה אבל אחרי בקושי
לפעמים כן ולפעמים לא
פעם אחת רציתי אוטובוס לבית כי הייתי כלכך עייפה ולא היה לי כוח וחיכיתי לאוטובוס ולא התכוונתי לשלם ואז פשוט ירד מהאוטובוס ממול איזה 3 פקחים צעירים ואז הם באו לאוטובוס איפה שאני חיכיתי והלכתי מישל
והיה עוד פעם שחיכיתי לאוטובוס עם חברה שלי שתינו לא התכוונו לשלם ואז הגיע פקח והתחלנו להילחץ ובסוף שילמו עליינו והפקח הגיע אלינו וויתר כי הוא ראה את זה וזהו
פעם אחת רציתי אוטובוס לבית כי הייתי כלכך עייפה ולא היה לי כוח וחיכיתי לאוטובוס ולא התכוונתי לשלם ואז פשוט ירד מהאוטובוס ממול איזה 3 פקחים צעירים ואז הם באו לאוטובוס איפה שאני חיכיתי והלכתי מישל
והיה עוד פעם שחיכיתי לאוטובוס עם חברה שלי שתינו לא התכוונו לשלם ואז הגיע פקח והתחלנו להילחץ ובסוף שילמו עליינו והפקח הגיע אלינו וויתר כי הוא ראה את זה וזהו
באותו הנושא: