4 תשובות
כל אחד מקבל משהו שונה
אני קיבלתי חנק והייתי צריכה להדגים איך אני מתפקדת באירוע מההתחלה ועד סופו.
ילדים אחרים אצלי בקורס קיבלו החייאה והיו צריכים להדגים איך הם מבצעים לפי השלבים.
הילדה שניכנסה איתי קיבלה מקרה של שבץ והייתה צריכה להדגים איך היא מתנהלת ועושה את השלבים
אני קיבלתי חנק והייתי צריכה להדגים איך אני מתפקדת באירוע מההתחלה ועד סופו.
ילדים אחרים אצלי בקורס קיבלו החייאה והיו צריכים להדגים איך הם מבצעים לפי השלבים.
הילדה שניכנסה איתי קיבלה מקרה של שבץ והייתה צריכה להדגים איך היא מתנהלת ועושה את השלבים
אני במדא כבר כמה שנים ואני חייב להגיד לך שפשוט הכי חשוב זה שתהיי עם ביטחון ומקצועית ובדרכ כולם עושים החייאה וסכמת phtls
יש לי כי אני כיתה י וחובה לעשות את זה.
אמור להיות לי מחר או עוד יומיים אבל זה לא אמור להיות משהו מסובך
באותו הנושא: