4 תשובות
כשאני קניתי לא יכולתי לקנות בלי שלקבל הדרכה נראלי בהרבה חנויות זה ככה
אנונימי
אני אף פעם לא הצלחתי לשים וגם הרופא לא הצליח לשים לי
אז אין למה לי קבוע תור זה רק לבקש ממי ששם
אז אין למה לי קבוע תור זה רק לבקש ממי ששם
כשאת קונה את העדשות מאותה החנות אז שם מעבירים לך הדרכה איך לשים את העדשות
זה עניין של תרגול וזמן
זה עניין של תרגול וזמן
לאופטומטריסט, לא לרופא עיניים.
באותו הנושא: