4 תשובות
הכתום הימני
kay/o
נטו כי אני לא אוהב את האביליטיז במשחק הזה והוא משתיק את כולם
נטו כי אני לא אוהב את האביליטיז במשחק הזה והוא משתיק את כולם
אנימת
killjoy,sage and deadlock
באותו הנושא: