35 תשובות
אז תתעלמי זה בחירה שלך אין מה לעשות
מצטערת אבל את באמת בוגדנית התאהבת באחר שיש לך בן זוג
לא לא יש לך פה טעות , את לא אמורה לעשות מה שבא לך איך היית מגיבה אם הוא היה נפרד ממך בשביל מישהי אחרת? יופי, בשבילך אני אומר וגם בשביל המצפון תדברי איתו על הדברים מגיע לו הסברים במקום שתעלמי לו ועשית לו טובה ענקית לא מגיע לך אותו
אל תרגישי רע את בחרת משהו הוא צריך להתמודד עם זה העיקר את שלמה עם מה שעשית בלי קשר אליו
אני חושבת שזה תלוי ממש באיך שאת מרגישה. אני לא יכולה להגיד לך איך להתנהל בסיטואציה בלי לדעת אם את אוהבת את האקס, אם יש לך מספיק מצפון כדי לתת הסברים ומה היה חסר לך שנכנסת לקטע עם מישהו אחר, שמעי בכלליות פשוט תגידי לו סליחה, דברי איתי בפרטי
איזה מסכן הוא
אנונימי
בדיוק מה שקרה לי, למה חשבת שזה יהיה רעיון טוב להכנס לקטע עם מישהו אחר בזמן שאת בזוגיות? מרגיש כבר שלזוגיות אין באמת משמעות מעבר לסתם מילה. אל תנסי להתחמק אפילו, מה שעשית נקרא בגידה. הכי טוב לשניכם שתסבירי לו בדיוק מה קרה ותחסמי אותו, זה יהיה טוב גם לו וגם לך.
^^^^^^ ^^^^^^^ מסכימה
לדעתי אם אתם שנתיים ביחד ופתאום את כבר לא רוצה אותו בגלל מישהו אחר זה לא נשמע ככ הגיוני כי זה לא פשוט קורה בזמן כזה קצר
לדעתי אם אתם שנתיים ביחד ופתאום את כבר לא רוצה אותו בגלל מישהו אחר זה לא נשמע ככ הגיוני כי זה לא פשוט קורה בזמן כזה קצר
תתעלמי בחירה שלך
כולם פה צבועים
את עשית את המעשה הנכון
זה היה או זה או שהיא בוגדת ואם היא הייתה בוגדת הייתם מקללים אותה אתם חבורת צבועים
אני מקווה רק שנפרדת בצורה מכבדת ממנו
לשאלה
תאמרי לו שאת מבקשת שהוא ישחרר ושאת מרגישה לא בנוח עם הסיטואציה
את עשית את המעשה הנכון
זה היה או זה או שהיא בוגדת ואם היא הייתה בוגדת הייתם מקללים אותה אתם חבורת צבועים
אני מקווה רק שנפרדת בצורה מכבדת ממנו
לשאלה
תאמרי לו שאת מבקשת שהוא ישחרר ושאת מרגישה לא בנוח עם הסיטואציה
עשית משהו עכשיו תתמודדי עם התוצאות. הוא סובל יותר ממך
מה הוא אובססד זה מביך
לא אמורים להתאהב באחר אם אוהבים באמת ואמיתה אדם מסויים, לדעתי תדברי איתו תסיימי את זה ואל תחסמי אם הוא באמת לא ישחרר אז זה אפשרות כי אז הוא לא מכבד אותך.
אנונימוס השישי
למה להכנס לקטע כשיש כבר בן זוג? לא נראה לי שהיית שמח אם זה היה קורה גם לך, מה שצבוע באמת זה להצדיק את זה
למה להכנס לקטע כשיש כבר בן זוג? לא נראה לי שהיית שמח אם זה היה קורה גם לך, מה שצבוע באמת זה להצדיק את זה
קרה מה שקרה. זה כבר קרה. עכשיו יש לך את היכולת לנסות לנהל את מה שקרה. את חייבת להתמודד אם האקס. חייבת. הכאב שלו מגיע מהעובדה שהוא מרגיש נבגד. את חייבת לו הסברים. האמירה כל אחד יעשה מה שהוא חושב אין בה כלום. זוגיות היא ברית בין שניים, ואת הפרת את הברית הזו. התיקון היחיד הוא להתמודד עם המעשה ולדבר איתו. זה הדבר ההוגן. זה לא יעלים את הכאב, אבל אולי ייתן לו אםשרות להבין להפנים לעכל. הרי היה חסר לך משהו במערכת הזוגית הזו ולכן הלכת לקטע עם מישהו אחר. תני לאקס שלך לדעת מה קרה ולמה.
זה בחירתך מה לעשות ואומנם זה מרגיש לי ממש לא יפה שעשית את זה אבל הרגשות לא יכולות להשתנות אין לך שליטה בזה וזה בסדר
אני מאחל לך שיפגעו בך ככה מסכן את סתם בוגדת מגיע לו מישהי הרבה יותר טובה
אנונימי
אבל היא נכנסה עם מישהו לקטע
איך היא הגיעה למצב הזה אם היא בזוגיות
איך היא הגיעה למצב הזה אם היא בזוגיות
לא יודעת מה יש לכולכם פה
היא לא יכולה לשלוט ברגשות שלה בגלל זה היא נפרדה ממנו כדי שלא יצא שהיא תבגוד בו
או תהיה איתו כשהיא מרגישה משהו למישהו אחר
ברור שזה פוגע ושהוא לא אשם בכלום
אבל מה אתם מצפים
שהיא תישאר איתו למרות שהיא בקטע עם מישהו אחר?
היא לא יכולה לשלוט ברגשות שלה בגלל זה היא נפרדה ממנו כדי שלא יצא שהיא תבגוד בו
או תהיה איתו כשהיא מרגישה משהו למישהו אחר
ברור שזה פוגע ושהוא לא אשם בכלום
אבל מה אתם מצפים
שהיא תישאר איתו למרות שהיא בקטע עם מישהו אחר?
ברור שהיא לא צריכה להשאר איתו אם כבר אין רגש
אבל מעבר לזה שלאבד רגש למישהו לא קורה ככ מהר היא עדיין הייתה בקטע עם מישהו אחר כשהיא נמצאת בזוגיות ותגידו מה שתגידו זאת סוג של בגידה מבחינתי לפחות
אבל מעבר לזה שלאבד רגש למישהו לא קורה ככ מהר היא עדיין הייתה בקטע עם מישהו אחר כשהיא נמצאת בזוגיות ותגידו מה שתגידו זאת סוג של בגידה מבחינתי לפחות
לא הבנתי מה אתם חושבים שהיא הייתה אמורה לעשות?
להישאר במערכת יחסים עם בחור שהיא לא אוהבת ולפגוע בו אפילו יותר? נו באמת..
ברור שהוא מסכן והכל אבל בואו..
להישאר במערכת יחסים עם בחור שהיא לא אוהבת ולפגוע בו אפילו יותר? נו באמת..
ברור שהוא מסכן והכל אבל בואו..
זה בסדר לפתח רגשות למישהו אחר תוך כדי שאתה בזוגיות, אנחנו בני אדם אי אפשר לשלוט בזה. אבל להכנס לקטע עם מישהו בזמן שבן אדם בזוגיות? למה אתם מנרמלים דבר כזה?
^בדיוק
שואל השאלה:
נכנסנו לקטע עם מבטים ולא לקחתי את זה רציני מידי ואז זה התחיל להיות רציני יותר אז שמתי סוף לזוגיות..^^
נכנסנו לקטע עם מבטים ולא לקחתי את זה רציני מידי ואז זה התחיל להיות רציני יותר אז שמתי סוף לזוגיות..^^
אנונימית
בזוגיות יש קשיים וצריך להתמודד איתם ביחד, לפעמים כל כך מתרגלים למישהו שמפסיקים להעריך אותו ושוכחים למה הזוגיות הזאתי עם אותו בן אדם התחילה בכלל, רוב הסיכויים שאותו אחד שנכנסת איתו לקטע זה משהו זמני, את תזכרי במי שהיה לך לפניו ותצטערי שעשית את זה.
אני חושב שאת יכולה להסכים איתי שמה שעשית לו לא היה הוגן בשבילו, פתאום יום אחד הדבר האהוב עליך בעולם עוזב אותך בשביל מישהו אחר ומסתבר שבזמן שהוא אהב אותך כל כך, את ועוד מישהו אחר הייתם בקטע.
אני חושב שאת יכולה להסכים איתי שמה שעשית לו לא היה הוגן בשבילו, פתאום יום אחד הדבר האהוב עליך בעולם עוזב אותך בשביל מישהו אחר ומסתבר שבזמן שהוא אהב אותך כל כך, את ועוד מישהו אחר הייתם בקטע.
שואל השאלה:
אבל זה כבר קרה, מה כבר יש לי לעשות לגביו?
כל דבר שאני אגיד רק יכאיב לו יותר ואני מעדיפה פשוט לא לענות ולהתרחק.
וגם מה אני אענה לו על כל מה שהוא רושם לי? אין לי מה לענות לו.^
אבל זה כבר קרה, מה כבר יש לי לעשות לגביו?
כל דבר שאני אגיד רק יכאיב לו יותר ואני מעדיפה פשוט לא לענות ולהתרחק.
וגם מה אני אענה לו על כל מה שהוא רושם לי? אין לי מה לענות לו.^
אנונימית
אבל זה די מובן למה הוא רושם לך כי תחשבי שהייתם ביחד שנתיים ומבחינתו לא היה שום שלב שבו התחלת לפתח קטע עם מישהו אחר והוא חשב שהכל בסדר
ואין לך יותר מידי מה להגיד לו פשוט תסבירי לו למה נפרדת ממנו, מגיע לו לפחות את זה
ואין לך יותר מידי מה להגיד לו פשוט תסבירי לו למה נפרדת ממנו, מגיע לו לפחות את זה
שואל השאלה:
אני לא חושבת שהוא צריך לדעת איך זה התחיל לפחות לפי דעתי כי לא בגדתי בו.^
אני לא חושבת שהוא צריך לדעת איך זה התחיל לפחות לפי דעתי כי לא בגדתי בו.^
אנונימית
את לא חייבת להגיד לו הכל מהכל ובדיוק איך זה התחיל אבל עדיין להסביר
שואל השאלה:
פשוט להגיד לו "שמע ככה יצא, לא התכוונתי לפגוע בך.. והיה לי ממש טוב איתך במשך שנתיים, אבל זהו כל אחד והבחירות שלו." ככה?^
פשוט להגיד לו "שמע ככה יצא, לא התכוונתי לפגוע בך.. והיה לי ממש טוב איתך במשך שנתיים, אבל זהו כל אחד והבחירות שלו." ככה?^
אנונימית
נכון שזה כבר קרה ואין מה לעשות עם זה, אני רוצה שתביני פשוט את מה שהיה באמת, ולא תקשיבי לאנשים שבאים ואומרים לך שהכל היה בסדר ועשית את הדבר הנכון בשביל שתרגישי טוב עם עצמך, עדיף שתלמדי מזה לפעמים הבאות. יכול להיות שאני מסתכל על זה בצורה שונה כי אני עברתי דבר כזה בעצמי, ובאמת שזה סבל לא נורמלי. לדעתי מה שהכי נכון לעשות זה לשלוח לו הודעת התנצלות על כל מה שהיה ולנתק את הקשר הזה, עדיף לסיים את זה בטוב.
שואל השאלה:
אוקיי אני מבינה אותך, ואיך להתנצל? כאילו מה להגיד אתה יכל לעזור לי בניסוח?^
אוקיי אני מבינה אותך, ואיך להתנצל? כאילו מה להגיד אתה יכל לעזור לי בניסוח?^
אנונימית
תכתבי לו בקצרה שאת מצטערת על איך שזה היה צריך להסתיים בינכם ותראי לו שאת באמת מתחרטת, ואחרי זה בהודעה תפרדי ממנו, תגידי לו תודה ותאחלי לו בהצלחה
לדעתי מגיע לו הסבר תשבו לדבר לסכם תקופה וללבן דברים
איך אפשר להיות בקטע עם מישהו בזמן שאת בזוגיות, זה כמו לבגוד. למה לא מנעת את זה אם ראית שמתפתח בניכם משהו, אם היית אוהבת אותו באמת לא היית עושה את זה ועוד נפרדת ממנו,
ותהי בטוחה שמאה אחוז יכול לקרות לך את אותו המקרה עם זה שאת 'בקטע' איתו עכשיו
ותהי בטוחה שמאה אחוז יכול לקרות לך את אותו המקרה עם זה שאת 'בקטע' איתו עכשיו
באותו הנושא: