10 תשובות
כי הן יותר טובות ממך בהורדת ידיים
פתרנו את התעלומה
פתרנו את התעלומה
היי היי היי מה אתה שוביניסט? בנות טובות אם לא יותר מבנים
כי הן יותר חזקות ממך
כי אתה חלשלוש והן יותר חזקות
שואל השאלה:
כן אבל זה אומר שהן יותר חזקות ממני כאילו? איך זה הגיוני
כן אבל זה אומר שהן יותר חזקות ממני כאילו? איך זה הגיוני
בלאד חלשלוש
^^^ נולדת אתמול?
ברור שזה הגיוני תמיד יהיו אנשים שחזקים יותר ממך וכן חלקן בנות
ברור שזה הגיוני תמיד יהיו אנשים שחזקים יותר ממך וכן חלקן בנות
שואל השאלה:
כן אבל הן קטנות ממני בגיל גם באיזה שלוש שנים
כן אבל הן קטנות ממני בגיל גם באיזה שלוש שנים
.
מה הבעיה בדיוק
באותו הנושא: