תשובה אחת
לבד ללא מבוגר אחראי שיסדר את העניינים? יש לא מקומות באילת שעושים סאבלט כזה ואפשר להתגורר שם בקטנה חודש.
אבל ללכת בתור אדם בן 16 ולנסות לסדר את העניינים שום אדם פרטי לא יסכים לכך.