זאת ברכה יפה לכתוב לחבר שלי ל3 חודשים ביחד? פליז תקראו
למאמי שלי, מה כבר אפשר לאחל לבן אדם מושלם כמוך, בן אדם שתמיד גורם לי לחייך, לצחוק, לשמוח. אתה החבר הכי מדהים שיכולתי לבקש ואני הכי שמחה בעולם שהכרתי אותך! תודה על זה שהיית שם בשבילי בטוב וברע ועדיין אתה תמיד שם כשאני צריכה אותך, מקשיב לי, סובל את החפירות שלי, השגעונות שלי, מעודד אותי ועוזר לי בכל דבר שאני צריכה. אני מאחלת לנו עוד מלא שנים מלאים באהבה שניהיה זוג אוהב כמו שאנחנו ושנמשיך להיות בלתי נפרדים ושלרגע לא ניפרד. אתה החצי שלי ואני אוהבת אותך אהבה אינסופית!