תשובה אחת
חיר גבולות זה לא כזה מסוכן כמו שאר החי"רים
המטרה היא כעיקרון לשמור על הגבול ולא לעבור אותו ממש, מלפנים הולכים שאר החטיבות. אפילו משמר הגבול יותר קרבי מזה
המטרה היא כעיקרון לשמור על הגבול ולא לעבור אותו ממש, מלפנים הולכים שאר החטיבות. אפילו משמר הגבול יותר קרבי מזה
באותו הנושא: