10 תשובות
לבן
שואל השאלה:
אוקי.. משהו קצת פחות נשי
אנונימי
צבעי פסטל או פרנץ
ניוד/בז'
אתה גבר ועושה לק ברגליים מה יכול להיות יותר נשי בעצם?
אנונימית
או שתעשה שקוף
תכלת
לבן חלבי
פאני באני/ורוד בייבי
הייתי עושה בז, ורוד כזה שקוף יחסית כמו הצבע של הציפורן, אפשר גם צהוב בהיר אם אתה אוהב (: