התחברות הרשמה

וואי באמת שאני לא סובלת את הדר מהאח הגדול

כאילו מההתחלה לא אהבתי אותה אבל עכשיו היא בכלל הפכה להיות בלתי
10 ביוני 2024, 23:01
האח הגדולריאליטי    
4 תשובות
כנל
Y
You are a Loser BABY
כולם שם בלתי נסבלים
באו מוכנים שחקנים מהבית
הכל שם פייק
אנונימית
גם אני מעצבנת רצח הדר הזאת
~
~לקסה ~
וואי סיימ
ח
חתולים זה חמוד
באותו הנושא:
וואי יהודה מהאח הגדול חולה נפש מה הבעיות שלו?
וואי רק אני חושבת שתום הזה(מהאח הגדול) הומו רצח?
וואי, 2025 זה לדעתי יותר טוב מהאח הגדול
וואי ספיר מהאח הגדול אני לא מסוגלת לסבול את האישה הזאת שתצא כבר אצאלה
אני היחידה שלא סובלת את לין מהאח הגדול?
רק אני לא סובלת את עדי מהאח הגדול?
וואי רק לי אלי מהאח הגדול מזכיר את חפר מרמזור?
רק אני לא סובלת את תקווה מהאח הגדול?
וואי ניר הזה מהאח הגדול בן אדם כלכך מוזר, אתם לא חושבים ??
רק אני לא סובלת את גל מהאח הגדול ?
רק לי נראה שלין מהאח הגדול סובלת מהפרעות אכילה?