3 תשובות
מתוך כבוד לא הייתי שמה לך לייק.
אין לידידות שלך מה לשים לייק לתמונה עם חברה שלך
מכבוד אליך ואליה כנראה.
גם אני לא הייתי שמה לייק
מכבדות אותך כנראה שגם אני לא הייתי שם