9 תשובות
פדחן
אנשים שונאים אותנו ככה או ככה.
יצא מלך אבל גם טיפש.
עובדה שהסולן עצר לבדוק אם הוא בסדר, בלי קשר אם הוא ישראלי או לא.
מביך רצח לא מבין גם אם היה עולה מה היה יוצא מזה
רק רע
אז דגל ישראל היה על הבמה לחצי שנייה
וואו רגע היסטורי ומשמעותי כלכך
הוא קומיקאי, לכם הוא ניראה כמו סתם מטומטם, בשבילו זה תוכן
אנונימית
אידיוט מושלם
הכי גבר בארץ כולם שכחו מה הוא עושה בשביל המדינה, עם ביצה אחד יותר עם ביצים ממכם
שואל השאלה:
הוא מלך אין ספק
אבל זה מביך ברמות
מביך הוא לא היה צריך לעשות אתזה