3 תשובות
אני הבנתי שזה עולה 2500 ולא 250
גם אם זה היה עולה 5000 לכאורהזה לא היה שווה, אבל גם לא מזיק אם מתייחסים לשווי של הכרטיס לפי הסיכויים לזכות
אבל בגלל שזה 2500 ולא 5000 זה ברור שזה לא שווה
מי שמנהל את ההגרלה מקבל 5000 שקל על משהו ששווה 2500, עקרונית הוא המרוויח הגדול פה
תחשוב שאם אתה עושה הגרלה כזאת בעצמך אתה מקבל את מה שאתה רוצה בשווי 2500 שקל אבל 100% מקבל, לא 1 ל 200
גם אם זה היה עולה 5000 לכאורהזה לא היה שווה, אבל גם לא מזיק אם מתייחסים לשווי של הכרטיס לפי הסיכויים לזכות
אבל בגלל שזה 2500 ולא 5000 זה ברור שזה לא שווה
מי שמנהל את ההגרלה מקבל 5000 שקל על משהו ששווה 2500, עקרונית הוא המרוויח הגדול פה
תחשוב שאם אתה עושה הגרלה כזאת בעצמך אתה מקבל את מה שאתה רוצה בשווי 2500 שקל אבל 100% מקבל, לא 1 ל 200
שואל השאלה:
זה לא נותן לי אבל זה עולה 2500 לא 250
זה לא נותן לי אבל זה עולה 2500 לא 250
יש 1 ל 200 לזכות במשהו שאפשר לקנות כשמשלמים פי 100 מכמה שמשלמים להגרלה
מבחינה הסתברותית זה לא משתלם לך
מבחינה הסתברותית זה לא משתלם לך
באותו הנושא: