8 תשובות
נראלי שכן
שאלה מוזרה, זה תלוי בעומס שלך וזה אינדיבידואלי לך. איזה סמסטר את? עד עכשיו זה עבד לך?
תלוי איזה תואר אני עושה הנדסת בניין ויש לי שיעורים של שלוש שעות בערך
שואל השאלה:
עבד סבבה אבל יש לי עוד כמה עבודות
אנונימית
יאללה מעולה, בהצלחה
לא מסתכלים על זמנים
תסתכלי על העומס שיש לך, תלמדי ותשנני חומר שאת לא מבינה או לא יודעת
ותעשי עבודות שיש לך
ברגע שתהיי מרוצה ותסיימי מה שיש לך זה מספיק
עדיף יותר זמן
שואל השאלה:
^ אין לי.
אנונימית
באותו הנושא: