4 תשובות
זה בסדר כל עוד את בגרעון קלורי
זה פשוט לשים פלסטר, וזה בנוסף ממש לא בריא
זה סתם סוכר מוסף אבל אין בעיה עם זה עדיף פשוט לאכול אוכל בריא ומופחת קלוריות
כל עוד את בגירעון קלורי את תרדי במשקל. מבחינת בריאות כל עוד שאר הדברים שאת אוכלת לא מלאים בסוכר אז הכול טוב
אנונימית