6 תשובות
גם אם תביאי לו דבר אחד שאת הכנת הוא יעריך את זה ויאהב לא צריך להגזים אבל כן זה יפה ממש
אני בטוחה שהוא ישמח גם אם רק תתנו לו רק את החולצהה
אחותי עשתה דומה לחבר שלה לדעתי זה מושלם בתור בת גם אני הייתי אוצה מתנה כזאת:)
זה מקסים ואת נשמעת כמו חברה ממש טובה
זה מספיק ויפה בעיניי, אולי יהיה נחמד להוסיף ברכה
שואל השאלה:
איזה כיף לשמוע אני שמחה
אנונימית
אחלה מתנה