15 תשובות
גאד *-*
היא כל כך מתוקה! *o* איך קוראים לה?:)
חחח... היא מאמי! איך קוראים לה?
סתם עוד חתול.. יש לי כאלה בכמויות מחוץ לבית.. וגם ג'ינג'ים ושחורים לבנים וכמו שלך.. קיצור אותה גירסא.
אהממ.. חמודה אבל תעשי לה דיאטה אולי o_o!
יואוו בא לי לחבק אותה! איזה כיף לך שהיא שמנה הלוואי שהחתול שלי היה שמן זה כזה חמוד
איזו חמודה: )
כן d:
איזה פשוושית *~*
איזו מאמי *~*
איזו חמודה היא! *^_^*
כן היא מושלמת!