6 תשובות
חד משמעית כן
מקווה שלא, כי לדיירים ולאח הגדול בכלל לא אכפת מהחטופים.
בטח
^^למה שפאק*נג לא יהיה להם אכפת מהחטופים, בכל זאת אזרחים מהמדינה שלהם נחטפו ורק אחרי 8 חודשים הצליחו לחלץ אותם
כי הם נכנסו לתוכנית ריאליטי בזמן שיש חטופים בשבי?? כמה אטום ואגואיסטי זה? להתעסק בריבים טיפשיים על אוכל ולבכות מריבים טיפשיים ולהסתובב חושפני כל היום כשיש אנשים שאשכרה באמת כלואים בעזה?
^צודקת אבל צריך להמשיך עם החיים איכשהו אי אפשר פשוט לשבת בבית ולבכות צריך להמשיך עם החיים אנחנו במלחמה נכון אבל זה שהם המשיכו עם החיים לא אומר שלא אכפת להם מהחטופים ומהמלחמה
באותו הנושא: