5 תשובות
מה את סופרת אותו סימי עליו פס
שואל השאלה:
הלוואי זה היה ככה
אבל לא יהיה מביך פתאום לחזור?
הם אמרו לי שרציתי לחזור לדבר איתם באמצע יוני (לחכות חודש כמעט ) חשבתי זה משמיים אבל באמת כולכך נהנתי שם ועכשיו אני נמצאת בהתלמדות למקום חדש ומרגיש לי לא נכון
הלוואי זה היה ככה
אבל לא יהיה מביך פתאום לחזור?
הם אמרו לי שרציתי לחזור לדבר איתם באמצע יוני (לחכות חודש כמעט ) חשבתי זה משמיים אבל באמת כולכך נהנתי שם ועכשיו אני נמצאת בהתלמדות למקום חדש ומרגיש לי לא נכון
אנונימית
זה הכי נכון שאפשר אף פעם אל תעשי דבר בגלל מישהו עם זה פוגע בך
בהתחלה זה יהיה מביך בטירוף את לא תדעי מה לעשות ואת תראי אותו בכל פינה אבל לאט לאט כבר לא יהיה לך אכפת ממנו וגם לו יהיה מצב לא נעים ממך אז למה שאת תפסידי עכשיו הוא עובד באותו עבודה ואת מפסידה
בהתחלה זה יהיה מביך בטירוף את לא תדעי מה לעשות ואת תראי אותו בכל פינה אבל לאט לאט כבר לא יהיה לך אכפת ממנו וגם לו יהיה מצב לא נעים ממך אז למה שאת תפסידי עכשיו הוא עובד באותו עבודה ואת מפסידה
שואל השאלה:
תאכלס
תאכלס
אנונימית
שואל השאלה:
אבל באמת חיכיתי מעל חודש להתחיל ודיי מרחו אותי וכולם שם יודעים שהיינו ביחד ונפרדנו אני לא רוצה שיחשבו שחזרתי בגללו
אבל באמת חיכיתי מעל חודש להתחיל ודיי מרחו אותי וכולם שם יודעים שהיינו ביחד ונפרדנו אני לא רוצה שיחשבו שחזרתי בגללו
אנונימית
באותו הנושא: