10 תשובות
שואל השאלה:
הכל טוב,העיקר שזה משחק
אנונימית
brawlhalla
שואל השאלה:
המשחקים נשמעים טובים
אנונימית
סאבנאוטיקה
שואל השאלה:
שיחקתי בסאבנאוטיקה,זה היה ממש כיף
אנונימית
שלושת משחקי המחשב האהובים עלי מסודרים כך שהראשון הכי אהוב והאחרון הכי פחות:
kerbal space program
oxygen not included
bloons td6

דרך אגב יש לי רק 3 משחקי מחשב אז לא הייתי צריך להתלבט הרבה בנוגע לאיזה מביניהם הכי טוב
horizon
palworld
כל המשחקים של life is strange בעיקר 2❤
the last of us part 1
the last of us part 2
elden ring
spiderman 2
ghost of tsushima
horizon zero dawn
god of war