21 תשובות
מה הקשר??? מה זו השאלה החסרת היגיון הזאת?????? הבן אדם מת בגלל שהוא נלחם בשביל המדינה למה צריכים לעשות כל דבר רע??
מה קשר
לא הכל קשור למזרחים ואשכנזים
בטח שכן אין שום קשר
אבל מה הקשרר
שואל השאלה:
מה החוסר היגיון?? כולנו יודעים שאם היה מדובר במזרחי (תימני/מרוקאי/טוניסאי) הם לא היו קוראים למבצע הזה על שמו
מה החוסר היגיון?? כולנו יודעים שאם היה מדובר במזרחי (תימני/מרוקאי/טוניסאי) הם לא היו קוראים למבצע הזה על שמו
אנונימי
תפסיק להביך את עצמך עם תשובות מפגרות קיצור
אין קשר למזרחים או אשכנזים זה נטו להנציח אדם שנרצח למה להפוך את זה למשהו מכוער?
שואל השאלה:
אני יודע שזה מביך, זה מאוד מביך, האמת לא קלה אני יודע, אבל אני פשוט אומר את מה שכולם חושבים ולא מעזים להגיד
אני יודע שזה מביך, זה מאוד מביך, האמת לא קלה אני יודע, אבל אני פשוט אומר את מה שכולם חושבים ולא מעזים להגיד
אנונימי
שואל השאלה:
מעניין אם היו מנציחים אותו אם הוא היה מזרחי ועוד קוראים למבצע על שמו
מעניין אם היו מנציחים אותו אם הוא היה מזרחי ועוד קוראים למבצע על שמו
אנונימי
מה הקשר מעזים וואי וואעעיי
אין שום קשר, הבן אדם נהרג בשביל המדינה שלו
תפסיק לעשות קשר לחרא השה
אין שום קשר, הבן אדם נהרג בשביל המדינה שלו
תפסיק לעשות קשר לחרא השה
מה שאתה אומר עכשיו רק מגדיל את הקרע
שואל השאלה:
אני אשכנזי, אני יודע מה זה גזענות ואני יודע איך זה עובד, לא היו קוראים למבצע על שמו אם הוא היה מזרחי, ואם חס וחלילה במבצע הבא ימות מזרחי תראו את האמת.. תראו איך לא יקראו למבצע על שמו
אני אשכנזי, אני יודע מה זה גזענות ואני יודע איך זה עובד, לא היו קוראים למבצע על שמו אם הוא היה מזרחי, ואם חס וחלילה במבצע הבא ימות מזרחי תראו את האמת.. תראו איך לא יקראו למבצע על שמו
אנונימי
שלא נזכה לקרוא על שם מישהו בכלל.. שכולם יחזרו לשלום זה הכי חשוב
היו מנציחים אותו. כי אנשים התקדמו והפסיקו להסתכל על צבע עור, הבן אדם הקריב את חייו בשביל המדינה שלנו המינימום שאפשר לעשות זה לכבד אותו ולהנציח אותו.
פשוט עזוב בן אדם, זה רק גורם לך להרגיש מאוד רע
שואל השאלה:
אנחנו נחכה ונראה אם חס וחלילה במבצע הבא ימות מזרחי ואז באמת נראה את הפנים האמיתיות... ואז כולכם תבינו שצדקתי
אנחנו נחכה ונראה אם חס וחלילה במבצע הבא ימות מזרחי ואז באמת נראה את הפנים האמיתיות... ואז כולכם תבינו שצדקתי
אנונימי
חס וחלילה שלא ייהרג אף אחד מה יש לך
זה שמת חייל במבצע לא אומר שלייבים לקרוא למבצע על שם חייל שנפל בו.
ואם חס וחלילה נופילם יותר מחייל אחד? נראה לך באמת ראש הממשלה בודק אם אחד מהם אשכנזי כדי לקרוא למבצע על שמו? אתה בן אדם פתטי ומביך אז סתום תפה
ואם חס וחלילה נופילם יותר מחייל אחד? נראה לך באמת ראש הממשלה בודק אם אחד מהם אשכנזי כדי לקרוא למבצע על שמו? אתה בן אדם פתטי ומביך אז סתום תפה
אז בוא נתפלל שלא נגלה את זה לעולם.
מה זה השאלה הזאת???.......במה אתה עוסק?
באותו הנושא: