10 תשובות
כנראה שהיא כבר לא סטרייטית
תנסי לדבר איתה על זה
אנונימית
1. כנראה היא לא כל כך סטרייטית
2. תעני לה ותנסי לתת לה להסביר את עצמה ואז תחליטי מה את עושה עם זה
שואל השאלה:
איך לפתוח על זה שיחה? אני בעצמי לא יודעת עדיין איך אני מרגישה לגבי זה
אנונימית
תגידי לה היי אפשר שנדבר על מה שהיה
אנונימית
תראי תדברי איתה על זה היא חשבה שאת גם רוצה ובטח ממש נפגע מזה(לא משעים אותך)תסבירי לה את המצב וזה שנלחצת מהסיתואציה(תראו אחרי מה תעשו
תדברי איתה זה יעזור ואז אוליי תביני מאצד שלה מה קרה
תדאגי לה שממש נילחצת ולא ידעת מה לעשות שאת אוהבת אותה בתור ידידה
פשוט תתרחקי ממנה לא הייתי ממליץ על כזאת חברה
אנונימי
לא קרה לא יקרה