5 תשובות
כן
לא עוד מעט יוצא 25 חבל לבזבז כסף
^אני לא קונה יותר בתכלס
בכללי כל שנה זה בזבוז כסף רציני כי א) זה עולה הרבה, ב) יוצא משחק חדש כל שנה, וברגע שיוצא חדש כולם עוברים לשחק את החדש ואף אחד לא משחק את הישן יותר ואז את די מחוייבת לקנות את החדש עם כולם כי אפחד לא יהיה אונליין
לדעתי עדיף כבר לחכות ל25 אמור לצאת בספטמבר לדעתי
באותו הנושא: