6 תשובות
פארק מים אחי תשמעי איזה נדיר זה
כע לכו לים זה כיף
איזה תאריך שהיה יפה פעם:)
אממ תצאו לחגוג במקום שלא הייתן, אולי מסעדה יפה ליד הים
או אם אתן מעדיפות משהו ביתי אז אפשר להזמין פיצות וכאלה ולעשות ערב סרט וצחוקים
אממ תצאו לחגוג במקום שלא הייתן, אולי מסעדה יפה ליד הים
או אם אתן מעדיפות משהו ביתי אז אפשר להזמין פיצות וכאלה ולעשות ערב סרט וצחוקים
ים ואז מסעדה
וגם יש מלא מסיבות סוף שנה במועדונים אז אולי למשהו כזה
תלכו לים
באותו הנושא: