6 תשובות
פארק מים אחי תשמעי איזה נדיר זה
Eke
כע לכו לים זה כיף
איזה תאריך שהיה יפה פעם:)
אממ תצאו לחגוג במקום שלא הייתן, אולי מסעדה יפה ליד הים

או אם אתן מעדיפות משהו ביתי אז אפשר להזמין פיצות וכאלה ולעשות ערב סרט וצחוקים
ים ואז מסעדה
וגם יש מלא מסיבות סוף שנה במועדונים אז אולי למשהו כזה
תלכו לים