12 תשובות
אז אין לי מושג ממה זה
XO_
גם לי זה קרה זה פשוט נעלם יום אחד
אולי זה דלקת? לך לרופא
שואל השאלה:
היו לי עוד שתי גולות שנעלמו
אבל יש גולה שנמצאת כבר חודש אבל לא נעלמת...
אנונימי
אולי נקודת שומן זה נפוץ באזור של האוזן, זה לא מסוכן
אתה יכול ללכת לרופא משפחה שיבדוק אותך
לא נשמע תקין במיוחד.. אולי רופא עור עדיף
שואל השאלה:
כן כנראה זו נקודת שומן
ממה זה נובע את יודעת?
אנונימי
שואל השאלה:
לא, אין לי עגיל
אנונימי
יש לך עגיל שם?
אנונימית
יש לך עגיל?
XO_
גם לי יש ואין לי עגיל זה ככה כבר הרבה זמן
פעם ממש כאב לי והביאו לי בטאקורטן (לא בטוח אם כתבתי נכון זאת משחה כזאת) וזה ממש עזר תוך כמה ימים אבל זה לא נעלם לגמרי
בכל מקרה זה לא מסוכן זה כנראה הצטברות שומן שיש שם כמו חצקון אז רק באוזן אבל תמיד עדיף ללכת לרופא כמובן
מה קשור נקודת שומן יהזויה^^^^
זה נשמע לא טוב בכלל עדיף לבדוק
אנונימי