12 תשובות
אז אין לי מושג ממה זה
גם לי זה קרה זה פשוט נעלם יום אחד
אולי זה דלקת? לך לרופא
שואל השאלה:
היו לי עוד שתי גולות שנעלמו
אבל יש גולה שנמצאת כבר חודש אבל לא נעלמת...
היו לי עוד שתי גולות שנעלמו
אבל יש גולה שנמצאת כבר חודש אבל לא נעלמת...
אנונימי
אולי נקודת שומן זה נפוץ באזור של האוזן, זה לא מסוכן
אתה יכול ללכת לרופא משפחה שיבדוק אותך
אתה יכול ללכת לרופא משפחה שיבדוק אותך
לא נשמע תקין במיוחד.. אולי רופא עור עדיף
שואל השאלה:
כן כנראה זו נקודת שומן
ממה זה נובע את יודעת?
כן כנראה זו נקודת שומן
ממה זה נובע את יודעת?
אנונימי
שואל השאלה:
לא, אין לי עגיל
לא, אין לי עגיל
אנונימי
יש לך עגיל שם?
אנונימית
יש לך עגיל?
גם לי יש ואין לי עגיל זה ככה כבר הרבה זמן
פעם ממש כאב לי והביאו לי בטאקורטן (לא בטוח אם כתבתי נכון זאת משחה כזאת) וזה ממש עזר תוך כמה ימים אבל זה לא נעלם לגמרי
בכל מקרה זה לא מסוכן זה כנראה הצטברות שומן שיש שם כמו חצקון אז רק באוזן אבל תמיד עדיף ללכת לרופא כמובן
פעם ממש כאב לי והביאו לי בטאקורטן (לא בטוח אם כתבתי נכון זאת משחה כזאת) וזה ממש עזר תוך כמה ימים אבל זה לא נעלם לגמרי
בכל מקרה זה לא מסוכן זה כנראה הצטברות שומן שיש שם כמו חצקון אז רק באוזן אבל תמיד עדיף ללכת לרופא כמובן
מה קשור נקודת שומן יהזויה^^^^
זה נשמע לא טוב בכלל עדיף לבדוק
זה נשמע לא טוב בכלל עדיף לבדוק
אנונימי
באותו הנושא: