13 תשובות
שואל השאלה:
יקרה פה כמו באוקריאה המדינה תחרב עם לא יהיו לא מיירטים וישגרו עלינו יותר מידי טילים בלי הפסקה, אתם לא חושבים??
אנונימי
ארצות הברית רק הכפת לה מהאינטרסים שלה נבזרח התיכון היא לא באמת מחבבת אותנו בשנייה אחת יכולה למכור אותנו אין בה אמונה
אנונימי
שואל השאלה:
אתם לא חושבים שיקרה פה כמו באוקראינה עם לא יהיו מיירטים וישגרו עלינו טילים בלי הפסקה??
אנונימי
שואל השאלה:
^^ דעתו של מישהו??
אנונימי
לאיראן אין סיכויים נגדנו, אבל רק לידע הכללי שלך מכול מה שאיראן שלחה אלינו אנשים אמרו גם ארצות הברית וגם ארצות אחרות עזרו לנו שתדעו שישראל לבד יירטה 80 אחוז ממה ששלחו כן?


ולאנונימי למעלה, ארצות הברית תיהיה לצידנו גם אם נזרוק אטום על עזה וגם עם נעשה מאה פעמים שואה לערבים, יש לארצות הברית אינטרס והאינטרס כולל שאנחנו נישאר פה במזרח התיכון
מלחמת עולם שלישית וזה יקרה בקרוב בעזרת האל
אי אפשר לעשות דבר כזה בלי שהמודיעין שלנו/ האמריקאי ידע על זה שנה וחצי לפני הפעולה
לא יעזור להם הם פרסים לא גרמנים הם לא יצליחו לעשות שואה הפרסים האלה היו מתים להיות כמו הגרמנים רק גרמנים יודעים לעשות שואה
אנונימי
זה נשמע מפחיד אבל ישראל חזקה בצורה שתפתיע אותך. חוץ מזה יש לנו את ארצות הברית שבשנייה יכולה לשטח את כל המדינות האלה
הרבי מליובאוויטש הבטיח שלא תהיה שואה שנייה.
הוא זה שניבא את הניצחון הניסי במלחמת ששת הימים, ואת הסכנה שהיתה במלחמת יום הכיפורים. מה שהרבי אומר, זה אמת.
אני חושב שצריך להסביר משהו.
לא יכולה להיות מלחמה אמיתית בין איראן לישראל.
זה לא דבר מעשי.
זה בזכות הגיאוגרפיה שלהן. איראן רחוקה מידי כדי לפגוע בנו בצורה מעשית ואנחנו רחוקים מכדי לפגוע בה בצורה מעשית.
כן אפשר להוציא מלחמות צללים קטנות, קצת הפצצות בקצה של שום מקום או הרג של בכירים בכל מיני מקומות. אבל מלחמה אמיתית? מלחמה אמיתית לא תהיה.
לדעתי הם מתכוונים לאטום אבל גם לנו יש אטום וזה לא יקרה גם כי ארצות הברית יתערבו
מי הם בכלל