11 תשובות
ברור שזה בסדר
ברור שזה בסדר
שואל השאלה:
זה לא יהיה מביך?
אנונימית
וואלה לא, אם הוא מכבד אותך ואת הצרכים שלך הוא יבין אותך
יותר מבסדר זה חובה לעשות את זה. דווקא אם את מחבבת אותו ורוצה להיות איתו דברי איתו בכנות, אל תכריחי את עצמך לעשות דברים שאת לא מוכנה
כן, אני עשיתי את זה
כן
אל תעשי משהו שלו טוב לך זה בסדר גמור נכון זה לא נאים אבל רז הוא יבין והכל יהיה בסדר
הכי חשוב זלא תמצאי אחר כך האדייט לא בנוח
ברור שזה בסדר
תעשי מה שאת רוצה לא מה שהוא רוצה
כשתהיי מוכנה תעשי מה שאת רוצה וזה בסדר לעצור אותו
כן ברור ואם הוא לא סבבה אם סה אין עוד דייט הוא לא בשבילך אם הוא סבבה אם זה הכול טוב