16 תשובות
כן כן ממש
כן קצת.. תלמד אפקטיבי
הכל לטובה הכל יעבור אמא אמרה אל תפחד מהקור
מצטערת לבשר לך אבל כן
אם רק בבוחן הזה אז לא, זה אפילו יכול לא להשפיע בכלל אם זה סתם בוחן ובשאר את טובה
אם זה בכל הציונים במהלך השנה אז כן
זה דיי בעייתי ל30 אחוז זה חלק מאוד משמעותי בתעודת בגרות אם יש לך אפשרות לשפר ציון תברר. אם יש משהו שלמדתי שאסור לזלזל ב30 אחוז מהתעודה הם גם לא פחות חשובים
ואם יש לכם עוד בחנים שנכנסים לשלושים אחוז אז לפחות בהם תן קצת יותר פוש
שואל השאלה:
היא אמרה שה30 אחוז לא יפגע, ושיש עוד סל של עבודות, ושהמשקל של הבוחן הזה ממש קטן, והיא אמרה שזה לא מסכן אותי
אנונימי
אה אז סבבה אבל פעם הבאהה השקעהה זה חשוב
זה אומר שרק בגלל זה את מתחילה בציון של85
שואל השאלה:
אני עדיין אוכל לקבל בבגרות של היסטוריה 90?
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימית שאוהבת לימודים זה לא כל ה30 אחוז אבל המשקל שלו היה מאוד נמוך היא אמרה
אנונימי
בציון הכולל?
אנונימית
שואל השאלה:
לא רק בבוחן הזה
אנונימי
כן זה נורא. תשקיע יותר בזה באמת אחר כך תצטרך להשלים איזה בגרות שתחליף את ה30% או משהו תאמין לי עדיף לך לסיים עם זה.
אנונימית
שואל השאלה:
אה אז אם ה30 אחוז שלי יהיו גרועים אני אוכל לעשות בגרות במקום שהיא תהיה ה30 אחוז שלי??
אנונימי