5 תשובות
לא מה פתאום
ממש לא
מה מוזר בזה תשלח
אני לא נושכת יקירי
כאילו.. אתה יכול לשלוח הודעה סתם אבל עדיף שתגיב לה על איזה משהו, זה פחות מוזר
באותו הנושא: