5 תשובות
לא מה פתאום
ממש לא
מה מוזר בזה תשלח
אני לא נושכת יקירי
כאילו.. אתה יכול לשלוח הודעה סתם אבל עדיף שתגיב לה על איזה משהו, זה פחות מוזר