14 תשובות
אני שמעתי
אנונימית
כנראה רפאל
אנונימית
אני גם לא יודעת מה זה
אנונימית
מה זה רפאל?
אנונימית
חברה של מערכות לחימה זה כנראה בדיקות שם וכו זה קורה הרבה כי הם בקריות אז שומעים חזק
אנונימית
כנראה פיצוצים של רפאל
יש כבר שבועיים בומים רנדומליים כל יום אני לא חושבת שיש מה להתרגש מזה
כטבם מלבנון
אני הבנתי שהיה כטבם אבל ליד נצרת לא יודעת אם זה קשור
מהקריות לא שמעתי כלום
זה קורע שאתם קוראים לטירת כרמל טירה
אני שמעתי בחדרה
אני גרה בטירה ולא שמעתי כלום
אנונימית
כן שמעתי שהיה