3 תשובות
שואל השאלה:
אני בן 16, וכן אני יודע שאני אפספס דברים, אבל אני גם לא רוצה לשבת סתם בחופש ב"חיבוק ידיים" ומעדיף להרוויח כסף ולפספס קצת חוויות.
אנונימי
אני מניחה שלפי השכר השעתי את עוד צעירה, תעבדי במשהו שקליל לך
תאמיני לי שאם כל יום תעבדי כן את תקבלי כסף טוב אבל את תרגישי לפעמים תחושת פספוס על דברים אחרים שיכולת לעשות
הייתי הולכת על הקרוב והיקר, בחופש תעבוד, תרוויח כסף, לא צריך המון גמישות כי אין כלום, תיפגש עם חברים וכזה לפני או אחרי המשמרת,
ובלימודים אתה לא חייב להמשיך לעבוד שם, ואתה יכול ללכת למקום יותר נוח