8 תשובות
בישראל לא מתאים לדעתי אבל שמות חמודים
כן אבל רק בתל אביב, בכל שאר הערים יצחקו עליהם
יש לי את שניהם בשכבה. אחלה שמות.
יש איזה 20 ראיין וגאנה אני מכיר אחת אבל כנראה יש יותר
יש איזה 20 ראיין וגאנה אני מכיר אחת אבל כנראה יש יותר
פחות מתאים לישראל
ראיין דווקה סבבה ג"נה קצת מוזר לי לוידע למה
מה אנחנו באמריקה?
אנונימית
בישראל פחות מתאים
אבל זה שמות ממש יפים בעיניי
אבל זה שמות ממש יפים בעיניי
וואי ראיין שם מהמם