התחברות הרשמה

זה מוזר לשחק בראול סטארס עם אחיות שלי הקטנות?

5 ביוני 2024, 14:37
Brawl Starsבראול סטארסמשחקמשחקי טלפוןנודר הוא יותר טוב ממיינקרפאט    
4 תשובות
לא אני גם משחקת חח אנחנו לא מוזרותת!
ג
ג'מוס
לא זה דווקא בילוי כיפי
y
yellow_kid
מה לא
S
Sexyduck
לא גם אני משחקת עם אחים שלי חוויה מיוחדת
כ
כל השמות תפוסים אז נתמודד
באותו הנושא:
מי רוצה לשחק בראול סטארס
מוזר לשחק בראול סטארס בכיתה ז?
מי רוצה לשחק בראול סטארס?
ילדותי לשחק בראול סטארס בגיל 14?
מתי יהיה אפשר לשחק שוב בראול סטארס?
זה מוזר לשחק בראול סטארס בגיל 14?
למה שאני בביצפר זה לא עובד לי לשחק רובלוקס או בראול סטארס אבל בבית כן?
מי רוצה לשחק בראול סטארס?
מי רוצה לשחק איתי בראול סטארס?
מי רוצה לשחק איתי בראול סטארס?
אם אני בת ואני משחק בראול סטארס שזה נחשב כזה יותר משחק לבנים, זה מוזר?