21 תשובות
כי יש מילים שאי אפשר לכתוב כמו קללות או סתם מילים כדי למנוע ריבים וכאלה
כי יש מילים שמקמק אוסרים לומר
אומרים מיקמוסלמי
קיים עדיין מיקמק בכלל?
אנונימית
בטחח^ הייתי נשאר לשחק בזה אם המשתמש שלי היה קיים קיבלתי באן על ציטים:(
מה??! אני בשוק שזה קיים לא שיחקתי בזה מכיתה ג, עברו מאז 10 שנים
אנונימית
איזה צבע שרית יש לכם?
כי זה קללה
תכתבי עורבי
למה מינוסים? אגב תודה תעשו עוד לשיא
השאלות שבאמת חשובות ^

ולשאלה, פשוט יש מילים שאסור לכתוב כדי למנוע ריבים/קללות
הסינון של מיקמק מוזר
חסמו את השם שלי במצאט, כאילו למה??
וואלה כשאתה אומר את זה גם כשניסיתי לכתוב שבת והמזרח התיכון זה לא עבד, לא ניראה לי הם חוסמים בגלל ריבים כי זה מילים רגילות יחסית
אנונימית
אסור לכתוב הכל במיקמק;-;
אנימת, אשכרה??
פעם עוד היה כיף במיקמק עכשיו הרסו את *הכל* *הכל!!*
כי זה מאוד גזעני להגיד את המילה הזאת ערבי
זה כמו ה-n ניגה זה גם גזעני
אנונימי
גם אי אפשר לכתוב בננה
לכו תבינו
הסינון של מיקמק הזוי
מיקמק זה כבר נהיה חרא לא צוחק זה מחק לי משתמש בגלל המיקמק שתיים הזה
ויש לי אותו מכיתה א
כי זה סוג של קללה כזאת זה כמו אוטיסט או משהו