3 תשובות
אמצע החיים.
שואל השאלה:
והסרט בית?
אנונימית
^ראיתי ולדעתי הוא ממש גרוע מבחינת הבימוי, זה היה ממש משעמם ונמרח.. יצאתי עם חוויה מינוסית אבל זו רק דעתי.
היום אגב ראיתי "בתי אהובתי" וממש ממש אהבתי, ששון גבאי נפלאא (זה פחות אקשן, אבל עשוי ממש יפה)
וואי כמה פעמים אמרתי ממש, זה ממש מחדל!