25 תשובות
כן
את באמת שואלת אם זה סבבה?..
_m
שואל השאלה:
כן כי המורה שמה לי מגן 60 וזה בטח יוריד לי מהציון
אני לא יודעת מה זה מודל אי אבל 94 בכל דבר זה מושלם לא..?
איך את יודעת ציון?
שואל השאלה:
אתמול פרסמו תתדובות אז חישבתי וגם המורה
כן
אפשר להתחלף ?
ציון מעולה
זה ציון מעולה!
איזה בית ספר מאיפה את ובת כמה את ואיזה כיתה את
כמה יחדיות את
וניראלי שיש רק abc לא?
שואל השאלה:
אמאלה למה שאגיד לך
שואל השאלה:
יש מודל e g ולא יוגעת מה עוד
היה אסור לך להשתמש במילונית?
שואל השאלה:
כו, היה אסור
נכון יש יותר עכשיו בדקתי
ראיתי עכשיו את המבחן שלך וכל הכבוד ציון נדיר
כמה יחידות זה
את אשכנזיה
שואל השאלה:
תודה, 5 יחל
איך כבר קיבלת ציון
שואל השאלה:
עניתי כבר לנישהו למעלה
יכולה לעשות מועד ב' כי גם ככה כל עוד את בבית ספר הציון הגבוה קובע, אבל זה ציון מעולה ואני לא הייתי עושה עליו מועד נוסף.
זה ממש טוב, הבגרות הייתה דיי קלילה ו94 זה ציון מטורף אליו
זה גם לא משנה אם את ביב 4 יחל או יא 5 יחל