8 תשובות
אותו
קישורים מצורפים:
אנונימי
אוהבת את ביז'ו לבנה וטהוניה, שונאת את גילי
מי מעריץ אותו? איכסה!
אנונימי
שואל השאלה:
מה אתם אומרים הוא מושלם 55555 3>
מה אתם אומרים הוא מושלם 55555 3>
מה מושלם בו? הוא חתיכת גזען עם פתיל קצר ביותר
שואל השאלה:
שמעצבנים אותו הוא נלחם זה לא טיבעי
שמעצבנים אותו הוא נלחם זה לא טיבעי
אמ.. אני לא אוהב את לאון וטהוניה.
אין לי ממש מישהו אהוב אבל אם חייב אז כנראה שזה אבי,
רק כי הוא נחמד כזה, חבר של כולם ואף פעם לא נגרר למריבות.
גילי באמצע כזה, מצד אחד אני לא אוהב אותו מהסיבות הברורות כמו הגזענות וההעלבות.
אבל מצד שני בואו נודה בזה, הוא מוסיף אקשן לתוכנית, בלעדיו התוכנית הייתה משעממת רצח.
אין לי ממש מישהו אהוב אבל אם חייב אז כנראה שזה אבי,
רק כי הוא נחמד כזה, חבר של כולם ואף פעם לא נגרר למריבות.
גילי באמצע כזה, מצד אחד אני לא אוהב אותו מהסיבות הברורות כמו הגזענות וההעלבות.
אבל מצד שני בואו נודה בזה, הוא מוסיף אקשן לתוכנית, בלעדיו התוכנית הייתה משעממת רצח.
אני מתה על גילי, לאון ודור אמא! דור חולשה שלי יש לו קוביות! אעאעאעאעאעאעאעאעאע ואני לא סובלת את טימטומיה ( טהוניה )