5 תשובות
כי כיף להאמין בדברים לא מציאותיים
וואלה לא אכפת לי מלייקים לסטוריז
כי זה לגמרי מב שזה אומר
רק מוזרים ונואשים חושבים ככה
כי הם.ן נואשים.ות
באותו הנושא: