התחברות
הרשמה
מישהו פה עשה את השוקולד דובאי ויכול לעזור לי במשהו?
בנוגע לפיסטוק, חייב ממרח, מחית או שאפשר גם את הממרח בטעם חלווה ופיסטוק
4 ביוני 2024, 14:20
שוקולד
תשובה אחת
אתה יכול לעשות מה שאתה רוצה בתכלס זה פשוט לא יצא בדיוק אותו טעם
אבל זה גם יכול לצאת מאוד טעים
ז
זאתי22
באותו הנושא:
דובאי או לונדון לונדון או ניו יורק דובאי או ניו יורק
אני כל הזמן אוכלת שוקולד רק שוקולד אני לא יכולה להעביר יום אחד בלי שוקולד
יש כאן מישהו שקרא את הספר " קוביות של שוקולד" ויכול לעזור לי ?
דובאי - איזו ארץ ומדינה זה דובאי?
מישהו יכול להסביר לי את הבדיחה עם האנטריקוט ופרוסת השוקולד שהפשוטע העלתה?
מישהו יכול להסביר לי איך ששוקולד ורוד קשור למודל e?
אני יכולה להכין כדורי שוקולד בלי שוקולד מריר ורק עם שוקולד חלב?
סלמונלה בשוקולד יכולה לשרוד חום והתכה של השוקולד?
מישהו יודע אם מסוכן עכשיו לעבור באבו דאבי שזה דובאי לעשות שם קונקשן?
מישהו יכול להסביר לי את הקטע עם השוקולד הוורוד?
מישהו היה במוזיאון השוקולד ויכול להגיד לי בדיוק מה עושים שם?